-
500 деца от цялата страна участваха в „Национална седмица на детската книга – 2020“
Eдни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV се включиха в третото издание на кампанията „Национална седмицата на детската книга“. Инициативата, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат, се проведе изцяло онлайн от 1 до 7 юни 2020 г. и в нея участваха над 500 малки таланти от цялата страна. Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“ в партньорство с издателство „Просвета“ и URBO.
-
ПРОСВЕТА с подарък за децата участници в „Национална седмица на детската книга“
Всички участници в кампанията „Национална седмица на детската книга“ получават като подарък онлайн изданието на „Просвета“ „История за коронавируса“.
-
Популярни личности водят безплатни онлайн работилници за деца
Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат: „Национална седмица на детската книга“. Инициативата ще се проведе от 1 до 7 юни в нов актуален формат – онлайн в платформата URBO, а участие ще вземат едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV. Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“ и в партньорство с издателство „Просвета“ и URBO.
-
„Национална седмица на детската книга“ с отличие за социално-отговорна кампания на годината
Награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ получиха сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ за инициативата „Национална седмица на детската книга“ на петите годишни награди на b2b Media. Престижното отличие беше връчено на официална церемония, която се състоя на 10 юли 2019 г. във Френския институт, София.
Всяка година b2b Media отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. През 2019 г. за първи път „Национална седмица на детската книга“ попада сред избора на журито заради мисията си да съдейства за развитието на детска литературна дейност и да подпомага публикуването и издаването на произведенията на млади и талантливи нови автори.
-
Финал на „Национална седмица на детската книга – 2019“
На 7 юни 2019 г. в Литературен клуб „Перото“ беше поставен финалът на второто издание на кампанията „Национална седмица на детската книга“. В продължение на една седмица над 200 деца участваха в 21 творчески работилници по писане и рисуване в Националния дворец на културата, а техни ментори бяха едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV – Светослав Иванов, Жени Марчева, Графа, Десислава Стоянова, Иван Раденков, Николета Маданска, Станислава Цалова, Капка Кънева, Мария Донева, Жени Лечева, Диана Петрова и още много други.
-
Националната седмица на детската книга стартира с пътуване към звездите
Космически старт на 1 юни 2019 г. беляза началото на второто издание на „Националната седмица на детската книга 2019“. Малките участници взеха участие в специално интерактивно пътуване до звездите, а вместо Международната космическа станция, в тяхна тренировъчна площадка се превърна Литературен клуб „Перото“ в Националния дворец на културата. Със забавните напътствия на астрофизиците д-р Владимир Божилов и Тихомир Димитров, познати от рубриката на предаването „Преди обед“ по bTV „В Космоса с Влади и Тишо“, малчуганите написаха свои послания и ги изстреляха към висините на борда на ръчно изработените си ракети.
-
Безплатни работилници за деца от 1 до 7 юни в НДК
Едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV стават част от второто издание на кампанията „Национална седмица на детската книга“. Инициативата, посветена изцяло на децата, които обичат да четат, но и мечтаят да пишат, ще се проведе от 1 до 7 юни в Литературен клуб „Перото“ и зала 4 на Националния дворец на културата. Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“ и в партньорство с Национален център на книгата – НДК. Основен медиен партньор на каузата е bTV Media Group.