Медиите за нас

2111928553Награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ получиха сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ за инициативата „Национална седмица на детската книга“ на петите годишни награди на b2b Media. Престижното отличие беше връчено на официална церемония, която се състоя на 10 юли 2019 г. във Френския институт, София.

Всяка година b2b Media отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. През 2019 г. за първи път „Национална седмица на детската книга“ попада сред избора на журито заради мисията си да съдейства за развитието на детска литературна дейност и да подпомага публикуването и издаването на произведенията на млади и талантливи нови автори.

NSDK photo 3Сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ получиха награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ за инициативата „Национална седмица на детската книга“ на петите годишни награди на b2b Media. Отличието беше връчено на официална церемония на 10 юли 2019 г. във Френския институт в София.

Всяка година b2b Media отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. „Национална седмица на детската книга“ попада сред избора на журито заради мисията си да съдейства за развитието на детска литературна дейност и да подпомага публикуването и издаването на произведенията на млади и талантливи нови автори.

1Сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ получиха награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ за инициативата „Национална седмица на детската книга“ на петите годишни награди на b2b Media. Престижното отличие беше връчено на официална церемония, която се състоя в сряда във Френския институт, София. Кампанията се провежда с медийното партньорство на „Аз чета“.

Всяка година b2b Media отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. През 2019 г. за първи път „Национална седмица на детската книга“ попада сред избора на журито заради мисията си да съдейства за развитието на детска литературна дейност и да подпомага публикуването и издаването на произведенията на млади и талантливи нови автори.

2111904542На 7 юни 2019 г. в Литературен клуб „Перото“ беше поставен финалът на второто издание на кампанията „Национална седмица на детската книга“ с медийната подкрепа на bTV Media Group. В продължение на една седмица над 200 деца участваха в 21 творчески работилници по писане и рисуване в Националния дворец на културата, а техни ментори бяха едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV – Светослав Иванов, Жени Марчева, Графа, Десислава Стоянова, Иван Раденков, Николета Маданска, Станислава Цалова, Капка Кънева, Мария Донева, Жени Лечева, Диана Петрова и още много други.

Детска книга 7Над 200 деца участваха в едноседмичното творческо предизвикателство "Национална седмица на детската книга", което завърши днес в Литературен клуб „Перото“ в София. Това е второто издание на инициативата, а малките бъдещи писатели и художници участвата в 21 работилници по писане и рисуване.

Техни ментори бяха едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV – Светослав Иванов, Жени Марчева, Графа, Десислава Стоянова, Иван Раденков, Николета Маданска, Станислава Цалова, Капка Кънева, Мария Донева, Жени Лечева, Диана Петрова и още много други.

Свържете се с нас

Национална седмица на детската книга

Контакти

ул. „Кракра“ 20, ет. 1, ап. 6,
София,  България.
Email : books@nsdk.bg

FACEBOOK

Бюлетин

Абонирай се за нашия бюлетин и пръв ще научаваш всички новини от света на малките писатели.